Visum? Check! - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu Visum? Check! - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

Visum? Check!

Door: Ad Waijers

Blijf op de hoogte en volg Ad

30 November 2016 | Nederland, Kraaiven

Jep visum is in mijn paspoort geplakt. Mag gelukkig het land in en wel voor 60 dagen. Dus als ik wil kan het zijn dat ik niet 5 januari terug kom maar 27 dagen later, maar toen ik dit thuis aangaf stonden ze niet te juichen.

de spullen die mee moeten liggen klaar, moet alleen mijn koffer nog inpakken, lees Karin moet de koffer nog inpakken, omdat ze dat zo leuk vindt! hahaha
Wat mij betreft mag het avontuur beginnen, ben wel nieuwsgierig wat me daar te wachten staat en zelfs een beetje zenuwachtig. maar we gaan er voor en laat maar komen.

Semarang op het eiland Java here I come

Aku biarkan datang kepada saya dan pasti akan menikmati!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 16856

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: