nog een vlucht! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu nog een vlucht! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

nog een vlucht!

Blijf op de hoogte en volg Ad

04 December 2016 | Indonesië, Batavia

Zo Java is bereikt, wel veel hobbels op de weg, cabinepersoneel werdt meerdere malen verzocht te gaan zitten!
Maar het viel uiteindelijk toch nog mee.
19:10 uur instappen in een binnenlandse vlucht van een uur en dan zijn we eindelijk op bestemming Semarang waar hopelijk Henry en Jolanda me op staan te wachten.
Dan denk ik dat ik lekker ga douchen en dan slapen in een vliegtuig slapen valt voor deze jongen niet mee, denk dat ik een klein uurtje heb geslapen!
Morgen hoop ik wat van de stad Semarang te zien want hier is het om 18:30 uur al pikken donker later!

  • 07 December 2016 - 14:43

    Bas:

    Hoi Ad,
    Al een beetje bekomen van de reis? Hoe is het daar nu, kan je al wat doen qua koken?
    Hier gaat het allemaal prima maar we missen je wel hoor!

    Groetjes,
    Bas

  • 07 December 2016 - 15:27

    Idi:

    Ha broer
    Wat heb je Tot dusver al gedaan en meegemaakt?
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 16847

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: