Jakarta voor drie dagen! - Reisverslag uit Vila Gading, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu Jakarta voor drie dagen! - Reisverslag uit Vila Gading, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

Jakarta voor drie dagen!

Blijf op de hoogte en volg Ad

09 December 2016 | Indonesië, Vila Gading

Ben een stukje dichter bij huis! Hahaha voor drie dagen dan, vanmorgen om 05:30 uur opgepikt, ja ze waren op tijd, om om 06:30 uur het vliegtuig naar Jakarta te nemen! Na 42 minuten vliegen landen we op de luchthaven en worden we door onze chauffeur opgepikt om bij een winkelcentrum afgezet worden waar we afgesproken hebben met de adviseur van de eigenaresse. zoals je verwacht was hij ook te laat, dus eerst maar een lekker kopje cappuccino niet omdat het kon maar omdat het al weer zo lang geleden was. Uiteindelijk was hij gearriveerd waar na we naar de leverancier van de grote apparaten zijn gereden. Ze konden alles leveren maar dat duurde wel een aantal weken voordat we het op locatie hebben. Lunch genuttigd en door naar de volgende leverancier, dit keer niet alleen voor de keuken maar ook voor de patisserie, zondagavond kunnen we een aantal Valrhone chocolades en een ander brand mee terug nemen naar Semarang voor de bonbonsinterieurs en truffels te laten keuren, maar niet de sterkste (80%) meegenomen want van deze bittere chocolade trekken de Indonesiërs een raar bekkie! Hahaha
We moesten wel wat schrappen van de bestellijst want het de chocolade is wat duurder dan in Nederland, we zullen nog een keer rond de tafel moeten gaan zitten met de leverancier of de Sales manager van Valrhone!
Henri een voorraad vlees besteld en het budget van vandaag was weer op!
Toen moest er natuurlijk wat gegeten worden want het was alweer 19:00 uur en de chauffeur was tot 21:00 uur ingehuurd en we moesten nog naar het hotel. Wat is dat een ellende zeg je wordt van links en rechts ingehaald door brommers en auto's en staat meer stil dan dat je dichterbij he eindbestemming komt maar uiteindelijk toch na dat ik gedoucht heb in mijn bed beland. Nu even met het thuisfront face-time en dan maar eens gaan slapen, morgen weer een drukke dag maar daar morgenavond meer over. Slaap lekker

• 09 December 2016 - 19:04

Idi:

Dat niet op de afgesproken tijd aanwezig zijn is voor jou al een uitdaging broer.
    Dat is echt niks voor een waijert.
    Toch nog een fijne tijd.
    Misschien kun je het ze aanleren op tijd te komen.
    X

• 09 December 2016 - 19:17

Jaap:

Mooi verslag weer Ad! Herkenbaar wat het verkeer betreft door de ervaringen van onze zoon.
    Welterusten en met groet, Jaap.

• 10 December 2016 - 21:58

Anja:

Leuk om je belevenissen te kunnen volgen.
    Heb jij ook z'on mondkapje op in de keuken?
    Probeer ook een beetje te genieten xx