moet niet gekker worden - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu moet niet gekker worden - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

moet niet gekker worden

Door: Ad Waijers

Blijf op de hoogte en volg Ad

13 December 2016 | Indonesië, Semarang

Hahaha ik lach ermee maar ben helemaal niet blij!!!!!
Het moet echt niet gekker worden, ik denk weet je wat, moet toch even wachten tot ik opgepikt wordt dus laat me iets nuttigs doen! Hahaha heb het huis maar even aangeveegd en de badkamers en wc maar even schoongemaakt! #nietomdathetmoestmaaromdatikmeergeraandesituatie
10:30 uur zou het vandaag zijn maar weet je ik stop ermee om dit te melden.

ik ga maar eens proberen om dit uit mijn hoofd te halen, vandaag een goed gesprek gehad met Henri en hij heeft het besproken met Miss Indry. Hij heeft aangegeven dat de frustratie heel hoog bij me zit en als dit niet veranderd hij denkt dat ik mijn koffers pak en hij niet degene is die mij tegen zou houden.
Ze is er erg van geschrokken en is direct na het gesprek naar me toe gekomen, helaas probeert ze dan ook weer je tevreden te stellen met beloftes maar ik merk nu wel aan haar dat ze begaan is in de situatie.
Zelf is ze op dit moment ook wel wat gestrest want ze weet zelf ook niet meer of ze van voren of achteren leeft.
er lopen nu zoveel dingen fout en dit wordt haar van alle kanten gemeld dat het ook bij haar nu wel de desbetreffende druppel is.

maar verder vandaag weer de draad op gepakt. een heerlijk dessert gemaakt, eclairs gespoten en een chocolade mousse op basis van crème anglaise gemaakt eindelijk met heerlijke valrhona chocolade,
omdat Henri vandaag allemaal besprekingen had, heb ik samen met de patissier die ze al aangenomen hebben een dessert gemaakt wat hij kon afwerken en wij eens met zijn drieën even buiten de deur konden eten.
We zijn bij The Harvest geweest, een patisserie / restaurant die op meerdere plaatsen op Java is gevestigd. Mooie zaak, niet te chick maar toch de klasse uitstralen die je zou moeten hebben. Helaas waren we over de patisserieproducten niet zo te spreken.
wat betreft het eten was het goed op smaak en zeker netjes geserveerd.

nadat we thuis afgezet zijn hebben we de planning gemaakt en doelen gesteld waar we naar toe willen werken de komende drie weken, het soel is gewoon realistische maar daar hebben we wel wat medewerkingen voor nodig.
morgen 11:00 uur aan de arbeid!
weltrusten voor nu en morgen komt de zon hier weer gewoon op!

  • 14 December 2016 - 11:04

    Marc:

    haha, mooi om je ervaringen te lezen, had al een beetje verwacht dat het (niet) nakomen van afspraken niet helemaal bij jou past....:-) Maar blijft hoe dan ook een ervaring al met al en hopelijk heeft de wake up call gewerkt en gaat het allemaal wat beter lopen. planplan Ad !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 16844

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: