mooie dag - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu mooie dag - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

mooie dag

Blijf op de hoogte en volg Ad

25 December 2016 | Indonesië, Tegal

Was een mooie dag vandaag!
Begon wat minder maar we hebben genoten, we hadden afgesproken om rond 10:00 uur te gaan ontbijten.
Nou dat viel vies tegen, droge boterham met ranzige margarine en een of andere chemisch geel gekleurde jam of een complete Indische rijsttafel Hahaha!
Gelijk maar afgesproken morgenvroeg ergens anders te gaan ontbijten.
De planning van de dag; naar Ubud, aapjes kijken in monckey forrest!
Maar hoe, ligt een 40 km landinwaarts, dus maar even een taxi regelen.
Uber gaf aan 110000 Roepia's, toch maar even bij de hotelreceptionist vragen of er andere mogelijkheden zijn!
En jawel, voor 450000 roepia krijg je een gehele dag een chauffeur tot je beschikking! Dus onderweg richting Ubud; zilversmederij, monckey forrest, lunch, houtsnijwerk en een koffiebranderij waar ze kopie luwak branden, daarna weer richting het hotel.
Dat was het geld meer dan waard, omgerekend zo'n € 30,00!
S'avonds weer heerlijk gegeten en nu weer lekker naar bed, slapen, weltrusten