De laatste week - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu De laatste week - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

De laatste week

Blijf op de hoogte en volg Ad

28 December 2016 | Indonesië, Semarang

Ja, de laatste week gaat in, toch snel gegaan! Helaas zal ik deze reis niet mee maken dat de keuken/bakkerij klaar is maar mogelijk komt er een vervolg!
Morgen planning maken voor deze week, heb er twee patissiers bij dus we zijn met vieren. Heb begrepen dat we een aantal dagen voor 30+ gasten moeten een dessert moeten maken dus zal goed gepland moeten worden met de materialen en machines die we hebben! Maar dat gaat goed komen.
Mag wel weer na de heerlijke dagen op Bali. De laatste nacht heeft het een klein beetje geregend Hahaha, ik werd om 03:30 uur wakker en het leek of er bij de deur wat voet afdrukken stonden, toen ik wat beter keek zag ik dat het slijk was dat samen met een hele boel water over de hele oppervlakte van de hotelkamer lag. Zelfs mijn slippers dreven onder mijn bed door.
Maar na het ontbijt de taxi genomen naar het vliegveld en na een uurtje vliegen waren we weer terug in Semarang. Toen we thuis kwamen en de airco aan wilde doen bleek de stroom eruit te liggen. Mooi systeem hebben ze hier, in principe heb je een prepay "stroom" abonnement. Je koopt voor een X bedrag aan stroom bij de supermarkt, op de bon staat een code die je thuis op je stroommeter intoetst en je hebt stroom. Voordat we naar Bali gingen hadden we gevraagd de stroom op te waarderen, waren ze helaas vergeten, nu konden we alles uit de koelkast weggooien. De rest van de dag hebben we de koffer leeg geruimd, en wat gegeten en met het thuisfront gebeld, word nu toch wel weer wat moeilijker maar we gaan uit vol houden! nu is het weer tijd om te gaan slapen.
Welterusten en tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 16852

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: