de voorbereidingen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu de voorbereidingen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen

Door: Ad Waijers

Blijf op de hoogte en volg Ad

28 Oktober 2016 | Nederland, Tilburg

zo de voorbereidingen zijn in volle gang.
de kogel is door de kerk de docentenstage gaat door, een maand, lees 33 dagen, ga ik naar Indonesië om eens te kijken hoe de patisserie daar gemaakt wordt, maar ook om een patisserie mee op te starten!

nu vooral bezig met het verzamelen en vertalen van recepturen, ja ja alles moet in het Engels en daar had ik op school geen 10en voor! hahaha

voor as woensdag krijg ik de vluchttijden en as donderdag de vaccinaties dan kan de uitdaging wat mij betreft beginnen.

wat wel vervelend is, is dat ik met sinterklaas, kerst en oud en nieuw niet bij mijn gezinnetje ben, maar tegenwoordig kun je op zo'n afstand toch dichtbij zijn. mooie uitvinding dat skypen!

de lootjes voor kerstavond zijn getrokken, voordat ik vertrek moeten de cadeautjes ingepakt zijn met kerstcadeaupapier hahaha. en dan op kerstavond skypen met de familie, helaas koken voor het gezin op die afstand zal niet lukken maar dat gaat zeker goed komen, ze zullen niet van de honger omkomen, mijn vrouw, dochters kunnen goed zelf het kerstdiner bereiden! kan evt wel recepten mailen hahaha!

het volgende verslag zal op de datum van vertrek komen en daarna probeer ik dagelijks dit reisverslag aan te vullen, maar ik beloof niks, het zullen lange dagen worden!


sampai blog berikutnya
tot de volgende blog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 16853

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: