dag van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu dag van vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Ad

03 December 2016 | Nederland, Schiphol

Dan is het zover, het avontuur gaat beginnen!
Gisterenavond de laatste spullen bij elkaar gezocht, mijn koffer en handbagage wel drie keer gewogen, er rekening mee gehouden dat er nog een woordenboek in moest, daarna heerlijk gaan slapen, en dat heb ik!
Vanmorgen wel vroeg wakker maar dat is niets nieuws. Het woordenboek opgepikt bij Nana en Ton maar dat was eigenlijk niet nodig geweest, aangekomen op Schiphol mijn koffer ingecheckt en daar kwam ik er achter dat ik geen 10 kg maar het met 7 kg handbagage moest doen hahaha! Dus het woordenboek kon weer mee terug naar Tilburg! Nu nog even wachten op het boarden en dan de lucht in.
Volgende blog vanuit Dubai! Later

• 03 December 2016 - 15:05

Jaap Van Leeuwen:

Goede reis Ad!
    Met belangstelling kijk ik naar je volgende blog uit!