rustige dag vandaag - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu rustige dag vandaag - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

rustige dag vandaag

Door: ad Waijers

Blijf op de hoogte en volg Ad

23 December 2016 | Indonesië, Semarang

vandaag niet zo veel te melden, laatste dag voor de breek van 4 dagen.
heerlijk vier dagen naar Bali, Kuta beach. Ben heel benieuwd, hoor er allemaal mooie verhalen over dus laat maar komen.
vanmorgen de grondstoffenlijst gemaakt voor de macarons zodat de accountant de kostprijs kan berekenen.
Logo is gemaakt en is echt chic, de pastryshop gaat heten D'or, heb gelijk een signature macaron ontworpen maar daar over later meer. moet ik namelijk nog geheim houden.
vanmiddag weer even een bakkie gedronken bij Starbucks en boodschappen gedaan en vanavond Jolanda en Henri maar eens getrakteerd op een diner. gelukkig zijn de prijzen hier niet zo hoog. haha Nee ik ben al blij dat ik van hen de mogelijkheid heb gekregen dit project mee te mogen maken, en wat er allemaal nog volgt.
morgen vroeg nog even de lijst maken voor de bonbons en dan richting Bali.
Als we terug komen dan loopt mijn avontuur op zijn einde, want de laatste 7 dagen zullen rap gaan ben ik bang voor.
maar eerst maar eens genieten op Bali, souvenirs kopen voor de meiden thuis en mezelf natuurlijk ook niet vergeten.
ik zeg weltrusten, volgende blog vanaf Bali

  • 24 December 2016 - 19:20

    Nancy:

    Her gaat inderdaad snel. Geniet van iedere minuut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 16850

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: