het bereiken van de eindbestemming - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu het bereiken van de eindbestemming - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

het bereiken van de eindbestemming

Door: ad waijers

Blijf op de hoogte en volg Ad

04 December 2016 | Indonesië, Semarang

Zo het zit erop, de eindbestemming is bereikt.
ik kan je zeggen dat een uurtje slapen niet genoeg is om je fit te voelen. Zaterdag ben ik om 09:30 uur vertrokken en zonder de tijdverschillen mee te rekenen ben ik 29 uur later in een bed beland waar ik de komende weken zal slapen. bij de 29 uur zijn wel alle vertragingen en/of wachttijden mee gerekend, en ik heb er wat gehad.
de vertraging van mijn laatste vlucht was maar 45 minuten maar het leken er wel uren. maar de vlucht daarin tegen was maar 42 minuten en daarbij hebben we 450 km afgelegd, want zover licht Semerang van Jakarta hemelsbreed af. bij het landen op Jakarta voelde ik me meteen thuis, je geloofd het niet het regende, de landingsbaan was zo glad dat het vliegtuig bij het aan remmen begon te driften, ik kan je zeggen dat was best spannend. gelukkig was de koffer snel op de band en kon ik richting de uitgang lopen waar Jolanda en Henri al op me stonden te wachten. Het was gelukkig gestopt met regenen en ondanks het al 22:30 uur was nog aangenaam van temperatuur buiten.
NU lekker naar mijn bedje, airco aan en pitten. Morgen een dag acclimatiseren , wat boodschappen doen, lunchen met Jolanda, Henri en de eigenaresse. Dinsdag en diner koken samen met Henri waarbij het dessert moet knallen.
Welterusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 16893

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: