dag van vertrek - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu dag van vertrek - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Ad

04 Januari 2017 | Indonesië, Semarang

Vanmorgen vroeg wakker, laatste spullen in de koffers gedaan en gelukkig alles kon er in, weet alleen niet of ze te zwaar zijn? Maar dat komt goed.
Lekker gedoucht, mijn bed afgehaald en mijn voorlopig laatste ontbijt in Indonesië genuttigd. Nog een heerlijk kopje Nescafé gedronken en dan gaan we zo voor de laatste keer met chef Henri boodschappen doen.
Koffers in de auto en op naar de supermarkt.
Minder leuk is dat ik van de mensen hier afscheid moet nemen, maar dat ik morgen mijn meisjes weer zie doet me dat snel vergeten.
Maar er wordt steeds gezegd dat we elkaar snel weer zien, ik hoop dat ik bij de opening aanwezig mag zijn, maar we zullen zien.
Fijne tijd gehad hier met mooie en minder mooie momenten maar ben Miss Indry, Henri en Jolanda dankbaar dat ik dit avontuur heb mogen meemaken. Mogelijk volgende blog vanuit Jakarta waar ik zo'n 5 uur mag/moet wachten op mijn volgende vlucht richting Dubai.

  • 04 Januari 2017 - 07:21

    Marc:

    Goede reis en tot snel !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 16884

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: