was een korte werkdag - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu was een korte werkdag - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

was een korte werkdag

Door: Ad Waijers

Blijf op de hoogte en volg Ad

19 December 2016 | Indonesië, Semarang

Vandaag niet veel kunnen doen. Ik weet het, ik zou er niet meer over beginnen, maar ze hebben nu wel aangegeven dat ze de afgesproken tijd niet konden halen. dus samen met Henri maar even rond en binnen het huis aan jant gemaakt. hahaah
we werden om 12:00 uur opgepikt waarna we direct boodschappen moesten gaan doen wat we hadden zaterdag alles op gemaakt.
voordat we weer terug op de locatie waren was het al weer 14:00 uur en ging het weer volle gas.
vandaag een tarte tatin gemaakt en natuurlijk weer overheerlijke maccrons met twee verschillende vullingen appel en koffie.
slagroomtruffels op smaak gebracht met rozenwater was top.
begin me steeds beter op mijn gemak te voelen, zit op dit moment in de juiste flo.
vandaag zijn ook de nieuwe patissiers even langs geweest, een heeft de maccarons gemaakt zoals ze bij haar huidige werkgever gemaakt worden, de basis is er zeker maar niet de verfijning, daar gaan we morgen aan werken.
Als je bv niet de temperatuur meet van je suikerstroop bij het maken van je maccaron zal je noot een constante kwaliteit hebben. maar dat komt goed.
De andere dame komt woensdag dat word een grotere klus, heeft nog nooit chocolade gekristalliseerd maar ook dat krijg ik ze wel geleerd in de nog maar korte periode hier.
dat is ook nog iets, Miss Indry heeft al een paar keer gevraagd of ik niet langer kan/wil blijven, ik voel me op dit moment prima hier maar nog langer mijn dames moeten missen dat gaat niet gebeuren maar ik heb al aangegeven dat ik zeker nog een keer terug kom. maar eerst deze trio mar eens tot een goed einde brengen.
Ik zeg voor dit moment welterusten en tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 16900

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: