de zoektocht naar souvenirs voor het thuisfront - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu de zoektocht naar souvenirs voor het thuisfront - Reisverslag uit Tegal, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

de zoektocht naar souvenirs voor het thuisfront

Blijf op de hoogte en volg Ad

26 December 2016 | Indonesië, Tegal

Ja wat moet je toch kopen voor die schatjes.......?
Maar daar begon de dag niet mee, eerst maar eens lekker genoten van het ontbijt bij het buurhotel, stukken beter dat gisteren.
Nadat ik mijn tweede cappuccino opgedronken had zijn we onze taxichauffeur maar weer eens op gaan zoeken voor een prijs afspraak van het programma van vandaag.
Eerst een bezoek aan een batikshop daarna vismarkt en lunchen en terug naar het hotel. Was weer druk op de weg dus de meeste tijd weer in de auto gezeten.
Batikshop was wel leuk, dames die met kaarsvet tekeningen met de hand op de de t-shirts aanbrachten. Heb nog even de gedachten gehad om een batik overhemd te kopen maar ze waren daar wel aan de prijs, Henri had ook een ander idee wat we gaan proberen te realiseren in Semarang. Voor de dames was het ook niets, of toch wel? Souvenirs kopen door deze twijfelaar kan lang duren. Op de vismarkt even rond gekeken, wat een vissoorten, en veel. Je kon de vis kopen en dan meenemen naar een restaurantje waar deze op de BBQ werd bereid voor een klein bedrag. Heerlijk geluncht en daarna nog even geprobeerd bij de chauffeur ons nog naar een bijzondere plaats te brengen, maar daar had hij volgens ons niet zo'n zin in! Dus vandaag geen fooi voor hem! Hahaha

Weer terug bij het hotel Jolanda afgezet bij de nagelstudio/massagesalon om haar nagels te laten doen.
Henri en ik een bakkie gedaan en nog maar eens gekeken voor souvenirs en ja hoor naar veel twijfelen hoop ik dat ze er blij mee zijn. Door gelopen naar het strand gelopen van Kuta. Zo wat valt dat tegen zeg, ik had een veel ander beeld van een strand op Bali, maar op het strand ga je wel nadenken over alles en nog wat, zo kwamen er verschillende (privé) zaken aanbod.
Terug lopend richting de salon waar Jolanda was on te kijken of ze al klaar was, maar helaas. Het duurde nog wel even dus Henri dacht laat ik mezelf maar eens verwennen op een massage! Jij ook Ad? Was direct de vraag van Jolanda...... nee doe maar niet, ik ga even geld pinnen en dan kon ik wel terug. Dat duurde zo'n 10 minuten voordat ik terug was, toch maar van gedachten veranderd en een voet- en rugmassage genomen! "Hard massage mister" ja dan maar goed toch! Hahahaha Zo die kleine handjes die pakten mijn spieren goed aan, maar het was wel fantastisch.
De avond afgesloten met een heerlijke Indonesische maaltijd en een koppie cappuccino, ik weet het dat hoor je alleen in de ochtend te drinken maar het is zo lekker dus....
Nu weer in mijn bed beland nadat ik een koude douche genomen heb, morgen de laatste blog vanaf Bali. Woensdag om 13:00 uur vliegen we terug naar Semarang voor de laatste dagen tot het einde van dit avontuur!
Ik zeg welterusten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 16890

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: