weer een mooie dag, wel wat ergernissen! - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu weer een mooie dag, wel wat ergernissen! - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

weer een mooie dag, wel wat ergernissen!

Blijf op de hoogte en volg Ad

30 December 2016 | Indonesië, Semarang

Jaja, weet een mooie dag, maar wel wat ergernissen. Vanmorgen vroeg gestart, de maccarons waren gisteren mislukt, we dachten dat het lag aan de kleurstof die we hier hadden gevonden maar vandaag nog twee keer geprobeerd maar wederom waren ze niet goed. Nadat we er goed over na gedacht hadden zijn we er achter. Het heeft afgelopen dagen flink geregend en de vochtigheid is zo'n 85%.
Daardoor drogen de maccarons niet aan maar trekken vocht aan. Het gaat gewoon niet.
De andere producten gaan goed zoals; appeltaart, bonbons, eclairs, koekjes enz.
De familie was weer terug uit Japan en hadden vanavond een diner voor 14 personen, zouden er in eerste instantie 10 zijn.
Morgen oudejaarsavond zijn en zo'n 25, maar we moeten maar weer afwachten.
Sommige voorbereidingen zijn al gedaan maar er moet nog veel gedaan worden.
Maar morgen weer een dag, we zijn nu klaar maar we zijn voorlopig nog niet weg, ik wil wel naar bed eigenlijk.
Het is nu 22:00 uur maar ik denk niet dat we het voor 00:00 uur gaan halen.
Maar ze blijven gelukkig wel tevreden over de producten die ik aflever, helaas ben ik dat zelf niet maar wie dit leest weer hoe ik ben, Hahaha .
Morgen de laatste dag van 2016 hier is het 6 uur eerder 2017 dan in Nederland.
Dan nog 4 dagen en we mogen weer naar mijn meisjes en mijn eigen vertrouwde omgeving. And now the end is near! Met gemengde gevoelens zal ik afscheidnemen van het mooie Indonesië, maar ik ben blij dat ik terug kan.
Morgen weer een dag, tot morgen!
Houdoe

  • 31 December 2016 - 00:15

    Marc:

    Droogkast ( zo te maken) al
    geprobeerd voor je macarons ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 16901

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: