de dag voor vertrek - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu de dag voor vertrek - Reisverslag uit Semarang, Indonesië van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

de dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Ad

03 Januari 2017 | Indonesië, Semarang

Vandaag niet zo veel gedaan, vooral in de auto gezeten!
Vanmorgen om 10:30 uur opgepikt om naar een Batik winkel te gaan! Ik wilde nog een batikblouse kopen maar er daar een uitgezocht zei de assistente miss Indry zei dat je ook iets moest kopen voor je vrouw! Zo dat valt niet mee, maar samen met haar iets moois uit gezocht. Daarna nog een aantal ander winkels bezocht voor Jolanda en Henri hun huis aan te kleden.
Miss Indry heeft heel veel bedrijfjes waar onder een Nike-store daar zijn we ook nog even langs geweest, voor de meiden een paar sportschoenen cadeau gekregen, voelde me er niet zo prettig bij maar niet aannemen is een belediging hier!
Komen we thuis bij miss Indry wil ik haar eerst gaan bedanken zit er een ontwerper van de verpakkingslijn voor de pastryshop op het terras! Moest ik van miss Indry eerst maar eens te woord staan! Hij had vragen over de producten.
Kwam mevr een eens op het idee of we hem geen maccarons en een appeltaart mee konden geven, dus toch nog maar eens aan de gang, Hahaha
Toen ik daarmee klaar was nog even een persoonlijk gesprek met miss Indry gehad en ze vertelde dat we morgen voor vertrek nog samen lunchen!
Maar nu heerlijk in mijn bed, slapen morgen een lange dag!

• 03 Januari 2017 - 19:06

Idi:

Leuk om je te volgen ad.
    Fijne terugreis.
    Tot in het koude kikkerland.
    X