na lang wachten - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu na lang wachten - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

na lang wachten

Blijf op de hoogte en volg Ad

23 November 2016 | Nederland, Kraaiven

Ja, naar lang wachten dan nu eindelijk de tickets in handen.
Volgende week zaterdag lees 3 december gaat het dan echt gebeuren. Vanuit Amsterdam naar Dubai, waar ik 4 uur en 30 min mag wachten en dan door naar Jakarta. Overstappen voor een binnenlandsevlucht van 1 1/2 uur zal even zoeken zijn maar daar heb ik 2,5 uur voor en dan naar mijn hometown voor 1 maand Semarang!
Morgen even op en neer naar Den Haag voor mijn visum en dan........?
Spullen bij elkaar zoeken, wat moet er mee en wat heb kan ik thuis laten.
Zal mijn gezinnetje wel missen!
I'll be back 5 januari, maar kom regelmatig op deze site voor verhalen en foto's!

  • 23 November 2016 - 21:22

    Marc:

    Echt een topavontuur !

  • 23 November 2016 - 22:20

    Mirjam:

    Super tof dat je dit gaat doen Ad! Heel veel succes en ben benieuwd naar je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 16886

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: