een week voor vertrek - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu een week voor vertrek - Reisverslag uit Kraaiven, Nederland van Ad Waijers - WaarBenJij.nu

een week voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Ad

25 November 2016 | Nederland, Kraaiven

Nog een week!
Komt nu toch wel heel dichtbij, gisteren mijn visum aangevraagd, op en neer naar Den Haag om papieren in te leveren en even te betalen ( 10 min-€ 45,00) hahaha
Dinsdag ligt het visum klaar, als ze me na getrokken hebben en geen bijzonderheden hebben gevonden, gelukkig is het niet nodig om het zelf op te halen, wordt gedaan voor mij.
Thuis begonnen met het verzamelen van spullen die ik mee wil/kan nemen, dan is 30 kg. niet veel en dat zegt een man.
Begin nu wel de spanning te voelen, want ja voor mij is het ook spannend. Wat tref ik daar aan, ik krijg vanaf as maandag wat meer informatie over de vorderingen. Maar eerst nog maar eens een weekje werken en dan de vlucht en dan kan de pret beginnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Reisverslag/blog over mijn avontuur in Indonesië!

Actief sinds 28 Okt. 2016
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 16896

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 04 Januari 2017

Docentenstage

Landen bezocht: